Reklamacje
Poniżej znajdziesz instrukcję jak postępować w przypadku reklamacji zakupionego pojazdu.
- Przygotuj swoje dokumenty Przygotuj fakturę i protokół przekazania, który otrzymałeś przy zakupie samochodu.
-
Skontaktuj się z działem reklamacji
Można do nas zadzwonić pod numer telefonu 800 033 000 lub wypełnij formularz kontaktowy on-line lub w razie potrzeby przyjdź osobiście do oddziału.
- Przyjdź do oddziału Do rozpatrzenia reklamacji konieczne jest fizyczne doprowadzenie pojazdu do przeglądu i spisanie protokołu reklamacyjnego.
- Zalecamy wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym personelem w celu ustalenia konkretnego terminu rozpatrzenia reklamacji.
- Pracownik odpowiedzialny za rozpatrywanie reklamacji będzie zawsze w pełni oddany Tobie.
- W przypadku zaproszenia na osobiste spotkanie zabierz ze sobą teczkę sprzedażową, którą otrzymałeś przy zakupie pojazdu, a w szczególności: fakturę, umowę kupna oraz protokół przekazania.
- Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z prawem Republiki Czeskiej i Kodeksem reklamacyjnym AAA AUTO.
- Jeżeli nie jesteś usatysfakcjonowany rozwiązaniem reklamacji lub sposobem postępowania pracowników firmy, prześlij nam swoją opinię. Pomagasz nam podnosić jakość naszych usług.
Czego będziesz ze sobą potrzebować?
Co zabrać ze sobą na reklamację AAA AUTO.
- Faktura sprzedaży
- Protokół z jazdy próbnej i przekazania pojazdu
- Umowa z Carlife – jeśli ją zastosujesz
- Każda wiadomość serwisu, w której wskazano usterkę pojazdu
- Fizycznie zaparkuj pojazd
- Certyfikat techniczny
- Protokół kontroli dokumentacji
Tylko osoba, która kupiła samochód, może odebrać pojazd. Lub osoba upoważniona przez właściciela, która udowodni, że posiada urzędowo poświadczone pełnomocnictwo.