Kategoria

Rzecznik praw klientów AAA AUTO: liczba zażaleń maleje pomimo wzrostu sprzedaży

Szanowni Klienci AAA AUTO,

W ciągu ostatnich 12 miesięcy zażaleń i reklamacji było mniej niż 0,2% z całkowitej sumy 90 000 sprzedanych samochodów w krajach, w których funkcjonuje AAA AUTO. Biorąc pod uwagę wzrost średniej ceny sprzedawanych samochodów, znaczna część klientów powoli zaczyna zdawać sobie sprawę, że im wyższa inwestycja początkowa w używany samochód, tym mniejsze późniejsze koszty naprawy i wymiany części. Wraz ze wzrostem liczby sprzedanych samochodów w „lepszej kondycji“ maleje liczba reklamacji i zażaleń. Szereg reklamacji wynika z niewystarczającej znajomości dokumentacji umowy, dlatego też należy pamiętać, iż wszelkie dokumenty należy podpisywać po dokładnym ich przeczytaniu, szczególnie dotyczy to zakupu na kredyt.

W swojej praktyce spotykam się z tym, że ludzie nie wiedzą, jakie usterki można reklamować. Niezaprzeczalne jest, iż samochód używany jest w dużym stopniu zużyty, stąd też można go kupić w niższej cenie niż nowy. Należy jednak liczyć się z tym, że znajdują się w nim części i zespoły, które podlegają bieżącemu zużyciu, za które sprzedawca używanych samochodów nie może odpowiadać. Należą do nich elementy układu hamulcowego (np. klocki i tarcze) lub części przekładni.

Moim celem jako rzecznika praw klienta jest znalezienie takiego rozwiązania w sytuacji sporu, aby klient był usatysfakcjonowany. Służę pomocą w sytuacjach, kiedy Państwo jako klienci będą mieć wrażenie, że Wasze reklamacje, zażalenia lub skargi nie zostały rozpatrzone zgodnie z obowiązującymi przepisami lub ogólnymi warunkami handlowymi - czy reklamacyjnym. Dołożę wszelkich starań, aby obie strony sporu znalazły polubowne rozwiązanie.

Jeżeli chcą Państwo skontaktować się ze mną, proszę skorzystać z formularza na tej stronie i wpisać do niego maksymalną liczbę informacji, abym był w stanie dokonać szczegółowej oceny przypadku. Po wysłaniu formularza skontaktuję się z Państwem w ciągu kilku dni z propozycją dalszego postępowania. Wszystkie pytania z formularza są automatycznie rejestrowane. Związane z nimi przypadki transakcji są ponownie analizowane i na ich podstawie jest egzekwowana osobista odpowiedzialność konkretnych pracowników

Z poważaniem
Vojtěch Toráč


KONTAKT Z RZECZNIKIEM PRAW

Cenimy Twoją
prywatność

Używamy plików cookie, aby przeglądanie naszej witryny było dla Ciebie jak najwygodniejsze. Pliki cookie służą nam do ulepszania naszych usług, a jednocześnie możemy lepiej oferować Ci treści, które mogą być dla Ciebie interesujące i przydatne.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Pliki cookies są wykorzystywane do przechowywania Twoich ustawień i preferencji, analizy ruchu na naszych stronach, zapewniania funkcji mediów społecznościowych oraz personalizacji treści i reklam. Informacjami o korzystaniu z naszych stron dzielimy się również z naszymi partnerami z branży mediów społecznościowych, reklamy i analizy. Wyrażasz swoją zgodę firmie AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z o.o. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityka Cookie .


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowej.