Kategoria

Posprzedażowa obsługa klienta

Przydatne rady i ważne informacje.
 Przydatne wskazówki i ważne informacje.
Skontaktuj się z nami

Jesteśmy tu dla Ciebie

Firma AAA AUTO szanuje wszystkich swoich klientów, dlatego przygotowała nowy projekt Posprzedażowa Obsługa Klienta. W ramach tego projektu będzie się starała zapewnić wszystkim swoim klientom wysokiej jakości usługi. Celem jest w szczególności należyta dbałość o klienta, rozstrzyganie reklamacji bez niepotrzebnych opóźnień oraz zapewnienie dodatkowych usług, które na tej stronie nie są wymienione. Naszym celem jest, aby nasi klienci, odchodzili od nas zawsze zadowoleni i z chęcią do nas wracali. Przygotowaliśmy bardziej przejrzysty i szybszy system służący do zgłaszania roszczeń lub reklamacji online. Znajdziesz tutaj szczegółowe informacje dotyczące składania wniosków i dalszego postępowania. Będziemy wdzięczni, jeśli podzielisz się z nami swoimi doświadczeniami i uwagami, które mogłyby ulepszyć jakość naszych usług.

Wierzymy, że będziesz zadowolony z naszych usług.
Karolína Topolová
Dyrektor Generalny AAA AUTO


Częste pytania po zakupie

Kupiłem u was auto i chcę go wymienić. Czy jest to możliwe?

Tak. W ciągu 10 dni od zakupu można auto wymienić na inne w oddziale, w którym został zakupiony poprzedni samochód. Oferta ta dotyczy samochodów przy cenie nabycia powyżej 15 000 zł, z którym od zakupu nie pokonano więcej niż 100 km. Firma AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z o.o. zastrzega sobie w przypadku konkretnych samochodów ze względu na ich stan techniczny takiej gwarancji nie udzielać.

Jak długo trwa załatwienie dokumentów?

Ze względu na możliwość wymiany samochodu w terminie siedmiu dni zaczynamy załatwiać dokumenty aż po upływie tego terminu. Robimy, co w naszej mocy, aby wszystkie sprawy administracyjne zostały załatwione jak najszybciej. Jeżeli nie otrzymają Państwo dokumentów w ciągu 30 dni, proszę skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod nr tel. 800 033 000. Postaramy się przyśpieszyć cały proces i dostarczyć Państwu niezbędne dokumenty jak najszybciej.

Gdzie mam zwrócić się w przypadku jakiegoś problemu technicznego z autem?

Można zwrócić się do naszego Działu Obsługi Klienta pod nr tel. 800 033 000. Oczywiście Państwu pomożemy.

Mam błąd w umowie (nieprawidłowy adres, pesel, inna cena itp.), co powinienem zrobić?

Wystąpił błąd administracyjny, za który przepraszamy i natychmiast go poprawimy. Prosimy o kontakt z naszą INFOLINIĄ DLA KLIENTÓW 800 033 000 lub napisać na info@aaaauto.pl.

Zavřít

Wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych w podanym zakresie, przez Autocentrum AAA AUTO sp. z o.o., KRS 0000117693. Zgoda może być wycofana w każdym czasie, zasady przetwarzania danych i pozostałe informacje są dostępne na m.aaaauto.pl/daneosobowe.

Zavřít

Wyrażam niniejszym zgodę na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych w podanym zakresie, przez Autocentrum AAA AUTO sp. z o.o., KRS 0000117693. Zgoda może być wycofana w każdym czasie, zasady przetwarzania danych i pozostałe informacje są dostępne na m.aaaauto.pl/daneosobowe.

Cenimy Twoją
prywatność

Używamy plików cookie, aby przeglądanie naszej witryny było dla Ciebie jak najwygodniejsze. Pliki cookie służą nam do ulepszania naszych usług, a jednocześnie możemy lepiej oferować Ci treści, które mogą być dla Ciebie interesujące i przydatne.

Zarządzaj plikami cookie

Polityka prywatności

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort przeglądania. Spośród tych plików cookie, pliki cookie sklasyfikowane według potrzeb są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są one niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny.

Pliki cookies są wykorzystywane do przechowywania Twoich ustawień i preferencji, analizy ruchu na naszych stronach, zapewniania funkcji mediów społecznościowych oraz personalizacji treści i reklam. Informacjami o korzystaniu z naszych stron dzielimy się również z naszymi partnerami z branży mediów społecznościowych, reklamy i analizy. Wyrażasz swoją zgodę firmie AUTOCENTRUM AAA AUTO sp. z o.o. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityka Cookie .


Koniecznie Zawsze aktywny

Niezbędne pliki cookie są kluczowe dla podstawowych funkcji witryny i bez nich witryna nie będzie działać zgodnie z przeznaczeniem. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.


Funkcjonalny

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje osób trzecich.


Analityczny

Analityka służy do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o wskaźnikach odwiedzających, współczynnikach odrzuceń, źródłach ruchu i nie tylko.


Marketing

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam na podstawie stron, które wcześniej odwiedzili, oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowej.